Let op! De bevestigingsmail kan in je spambox terecht komen.

(Tussen)stand

Hier wordt gediscussieerd over vanalles omtrent Football Manager en vind je het laatste nieuws over het spel!
Duketown-NL
Beheerder
Beheerder
Status: Met Heel Mijn Hart!
Website: https://www.fmforum.nl
Aantal Likes: 26

21 nov 2018, 11:41

Lekker seizoen gedraaid met Everton !

Kllyri
Lid
Lid
Aantal Likes: 5

21 nov 2018, 16:17

Duketown-NL schreef:
21 nov 2018, 11:41
Lekker seizoen gedraaid met Everton !
Thnx maat! Idd ja :)

Kllyri
Lid
Lid

01 dec 2018, 19:05

Afbeelding

Nu zijn we 7e geworden. Wederom geplaatst voor EL... En maar 3 puntjes minder dan vorig seizoen. Wat best wel klein wonder is... We begonnen dit seizoen rond medio september met 3 winst en 8 verlies!! 8 verlies uit de eerste elf PL duels....
Wat betekent dat we sindsdien 16 winst 5 gelijk en maar 6 nederlagen hebben geleden. Met als kers op de taart laatste twee duels 2-5 winst bij Spurs en 0-2 winst bij Liverpool 6 bonus punten in feite.
Ik heb twee ijzersterke AMC's Nikola Vlasic die al bij de club was en Mason Mount die ik voor 0 euro heb gehaald van Chelsea omdat ie contractloos was. Mason Mount had dit seizoen 9 goals en 13 assists in 44 duels en Vlasic 13 goals en 9 assists in 43 duels. Ik speel 4231 dus soms moet ik er een van de twee banken maar de beste optie was vaak Vlasic als 9/10 en Mount als CM waar hij het ook gewoon heel goed doet.

bobjuh
Moderator
Moderator
Status: Championship Manager Player
Website: http://www.armchairslacktivist.net
Aantal Likes: 16

07 dec 2018, 19:07

Eerste Divisie, als het spel me dit seizoen niet laat promoveren hou ik er mee op.
Hoe dan ook, so far so good, halverwege het seizoen staan we ver voor op de anderen/
Komt ook omdat we spelers hebben als Kluivert, Jeffrey Bruma en (voormalig) Porto speler Vasco Paciência

Afbeelding

Kllyri
Lid
Lid

28 dec 2018, 20:23

Afbeelding

We winnen 2x in heel seizoen van EN Monaco en EN PSG maar verliezen van degradatie kandidaten als Nimes, Bordeaux en Amiens... Letterlijk kampioenschap verspilt tegen de kleintjes.....
Baal als een stekker :confounded: >:\ :sob: :sob:
89 punten is wel verbetering van club record 85 punten maar het is gewoon onvoldoende en niet goed genoeg.

Mitchell
Lid
Lid
Aantal Likes: 4

30 dec 2018, 16:09

Afbeelding

Na het winnen van de landstitel mochten wij nog strijden om de Italiaanse C Super Cup, waar de kampioenen van de twee andere Serie C divisies aan deelnamen:

Afbeelding

Darkness
Lid
Lid
Aantal Likes: 1

30 dec 2018, 18:29

Lekker Mitchel wat zijn je aankopen?

bobjuh
Moderator
Moderator

30 dec 2018, 20:22

Mijn eerste seizoen met HVV in de Eredivisie is het allemaal net niet. De verwachting was dat we Europees voetbal zouden halen dat hebben we dan nog wel gehaald maar voor de rest hebben we het flink laten liggen.

In de competitie werden we derde vooral omdat we in de laatste 4 wedstrijden maar 2 punten haalden, De ligabeker (vergelijkbaar met League cup in Engeland. Clubs uit Eredivisie en Eerste divisie) verloren we de finale tegen Volendam ook omdat we 9 spelers miste door interland voetbal, blessures en schorsingen en de KNVB beker finale kansloos verloren tegen Ajax.

Een 3e plek is natuurlijk mooi, zeker het eerste seizoen in de Eredivisie maar er had zeker meer in gezeten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mitchell
Lid
Lid
Aantal Likes: 4

31 dec 2018, 12:55

Geen transfers gedaan in het eerste seizoen @Darkness. Dat laten de financiën simpelweg niet toe. In het nieuwe jaar ook alleen maar spelers gehuurd en transfervrij opgepikt. AC Milan was wel zo gul om Emanuele Torrasi transfervrij te laten vertrekken naar ons. Daar zit wel potentie in.

@bobjuh Dat maakt de uitdaging komend jaar alleen maar groter. Zeker met de Europese wedstrijden erbij. Zijn er naast RKC Waalwijk nog andere opvallende clubs in de Eredivisie?

bobjuh
Moderator
Moderator

31 dec 2018, 13:04

Mitchell schreef:
31 dec 2018, 12:55
@bobjuh Dat maakt de uitdaging komend jaar alleen maar groter. Zeker met de Europese wedstrijden erbij. Zijn er naast RKC Waalwijk nog andere opvallende clubs in de Eredivisie?
Almere City FC speelt in de eredivisie, Volendam is weer terug.
In de eerste divisie zijn de enige twee jong elftallen die van Heerenveen en Sparta, Jong Heerenveen begon in de Hoofdklasse D

Kllyri
Lid
Lid

08 jan 2019, 11:16

Afbeelding
Kampioenen :heart_eyes: B-) :hugging_face: :smirk: :) ':) ':) :muscle: :rock:
Voelt heerlijk. #2 PSG gaf 250 miljoen dit seizoen uit aan 10 spelers wij bij Lyon 66 miljoen aan 9 spelers.

Plaats reactie