Let op! De bevestigingsmail kan in je spambox terecht komen.

[FM 19] Internazionale

Een goed geschreven verhaal of simpele presentatie van jouw prestaties in Football Manager plaats je hier!
Plaats reactie
Kavinos
Lid
Lid
Aantal Likes: 13

05 dec 2018, 09:28

FC Internazionale Milano, ook wel Internazionale, Inter of Inter Milaan genoemd, is een voetbalclub uit Italië, opgericht op 9 maart 1908 door een aantal "rebellen" die zich niet konden vinden in de reglementen van de Milan Cricket and Football Club, nu beter bekend als AC Milan. Internazionale is tot op heden nog altijd de enige Italiaanse voetbalploeg die sinds de oprichting van de Serie A er onafgebroken in speelt.

Er hebben een aantal roemruchte Nederlandse voetballers de kleuren van Internazionale verdedigd; Edgar Davids, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Wesley Sneijder, Clarence Seedorf en Faas Wilkes. Tegenwoordig vertegenwoordigd Stefan de Vrij de clubkleuren van Internazionale, nadat hij overkwam van Lazio Roma.  Het lijstje met niet-Nederlandse topspelers is te lang om op te noemen. Een kleine greep uit deze immense lijst; Roberto Baggio, Fabio Cannavaro, Gabriel Batistuta, Javier Zanetti, Ronaldo, Ivan Zamorano en Zlatan Ibrahimovic. 

Waarom Internazionale? Met de laatst gewonnen prijs in 2011, de Coppa Italia, wordt het tijd om weer wat nieuw glanswerk aan de geschiedenis toe te voegen. Tevens lopen er een aantal toffe spelers rondt, waaronder Ivan Perisic, Radja Nainggolan en de absolute ster van de ploeg; Mauro Icardi. 

Intentie is om met Internazionale zo spoedig terug te komen, waar ze al jaren niet hebben gestaan; na 38 wedstrijden boven de Serie A. Kortom; tijd om Scudetto’s te gaan verzamelen. Zoals hieronder te zien is de prijzenkast al aardig gevuld, maar is er nog voldoende ruimte voor meer!

Afbeelding

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe in dit qua transfers aan wil gaan pakken, maar succes moeten er komen. Verwacht dus geen volledige Italiaanse selectie, zeker niet in het begin. Bij het starten van de game staat er al een prima selectie. Buiten de drie eerder genoemde spelers, loopt er voldoende kwaliteit rond om direct mee te spelen om de bovenste plaatsen. Een redelijk gebalanceerde selectie, waar eigenlijk alleen een back-up van Handanovic direct nodig is. Dit zijn nu drie keepers die bij elkaar het niveau nog niet aan zouden kunnen. Dit zal dan ook de eerste prioriteit hebben. 

Met de huidige selectie zijn er meerdere formaties mogelijk. Zelf denk ik aan een 4-1-4-1 formatie, wat makkelijk door kan schuiven naar 4-1-2-2-1 (of 4-3-3). Als tweede formatie overweeg ik een 5-3-2 variant, zeker voor de lastigere wedstrijden en wanneer we een resultaat moeten gaan verdedigen. De selectie ziet er als volgt uit:

Afbeelding

De financiën zijn redelijk. De club is gezond, maar er is in het eerst seizoen weinig ruimte tot grote aankopen. Zoals al eerder aangegeven, gaan we ons geld uitgeven aan in ieder geval een nieuwe keeper.

Afbeelding

Voor zover de, beknopte, introductie. Verwacht geen grafische hoogstandjes. Daar heb ik de tijd en kunde niet voor! Ik ben van het, ouderwetse, posten van screenshots en een stukje tekst. In de volgende update worden oa. de transfers en de formatie waarin we gaan spelen besproken. 

Stay Tuned!

bobjuh
Moderator
Moderator
Status: Championship Manager Player
Website: http://www.armchairslacktivist.net
Aantal Likes: 16

05 dec 2018, 20:19

Success in Milaan

Vlonkie
Beheerder
Beheerder
Aantal Likes: 2

06 dec 2018, 10:44

succes

Duketown-NL
Beheerder
Beheerder
Status: Met Heel Mijn Hart!
Website: https://www.fmforum.nl
Aantal Likes: 24

06 dec 2018, 19:29

Succes met een van de mooiste clubs van Italië ! Een 2e keeper is idd geen overbodige luxe , hopen dat je een toekomstig topkeeper kan aantrekken.

Kllyri
Lid
Lid
Aantal Likes: 5

07 dec 2018, 10:25

Veel plezier en succes met Inter. Maar ben nooit fan van ze geweest. Ik kijk ook gewoon weinig Serie A

Mitchell
Lid
Lid
Aantal Likes: 4

07 dec 2018, 16:39

Internazionale is zeker een club met mogelijkheden. Het zal mij benieuwen hoe lang het duurt om de aansluiting met Juventus te maken. Hopelijk lukt het Stefan de Vrij om een basisplaats te veroveren. Succes!

Plaats reactie