Let op! De bevestigingsmail kan in je spambox terecht komen.

(Tussen)stand

Hier wordt gediscussieerd over vanalles omtrent Football Manager en vind je het laatste nieuws over het spel!
Mordurette
Moderator
Moderator
Status: Viking FK
Aantal Likes: 7

22 okt 2018, 19:38

@Veteraan Een zesde plek in de eredivisie is een knappe prestatie met Volendam. Volgend seizoen maar Europees voetbal halen!

@bobjuh Back to back promoties! Wauw! Nu het echte werk in de KKD. Nog leuke spelers kunnen aantrekken? Wist trouwens niet dat jong Feyenoord nu ook in de voetbal piramide speelt...

Veteraan
Beheerder
Beheerder
Aantal Likes: 1

22 okt 2018, 20:44

Zeker niet slecht nee @Mordurette maar had wel het idee dat er meer in zat. Ik heb dan ook een half elftal op huurbasis binnengehaald en denk dat het daar grotendeels aan gelegen heeft.

@bobjuh Dat is FM18 toch? Netjes al die promoties achter elkaar en wat is De Graafschap afgezakt zeg!

Mordurette
Moderator
Moderator

22 okt 2018, 20:45

Veteraan schreef:
22 okt 2018, 20:44
Zeker niet slecht nee @Mordurette maar had wel het idee dat er meer in zat. Ik heb dan ook een half elftal op huurbasis binnengehaald en denk dat het daar grotendeels aan gelegen heeft.

@bobjuh Dat is FM18 toch? Netjes al die promoties achter elkaar en wat is De Graafschap afgezakt zeg!
Enkele van deze huurspelers ook aan je kunnen binden of allemaal weer terug naar hun club?

Veteraan
Beheerder
Beheerder

22 okt 2018, 20:58

Mordurette schreef:

Enkele van deze huurspelers ook aan je kunnen binden of allemaal weer terug naar hun club?
Twee van hen wilden niet langer blijven, de rest heb ik nog een jaar gehuurd. Geeft me wat tijd om te zoeken naar newgens, Volendam heeft niet heel veel financiële slagkracht.

Mordurette
Moderator
Moderator

22 okt 2018, 21:02

Veteraan schreef:
22 okt 2018, 20:58
Mordurette schreef:

Twee van hen wilden niet langer blijven, de rest heb ik nog een jaar gehuurd. Geeft me wat tijd om te zoeken naar newgens, Volendam heeft niet heel veel financiële slagkracht.
Ja, zoeken naar newgens is nou eenmaal jouw dingetje ;)

bobjuh
Moderator
Moderator
Status: Championship Manager Player
Website: http://www.armchairslacktivist.net
Aantal Likes: 5

22 okt 2018, 21:33

Mordurette schreef:
22 okt 2018, 19:38
@bobjuh Back to back promoties! Wauw! Nu het echte werk in de KKD. Nog leuke spelers kunnen aantrekken? Wist trouwens niet dat jong Feyenoord nu ook in de voetbal piramide speelt...
FM17 zelfs, en in deze database hebben volgens mij alle betaald voetbal club een jong elftal in the pyramide ergens. Leuke van deze database is dat je ook dingen zoals District Beker, KNVB beker voor amateurs en Supercup voor Amateurs speelt. Die heb ik allemaal ook (meerdere malen) gewonnen.

Qua transfers wel wat spelers aangetrokken, de Nederlander Magid Suleiman had geen nieuw contract gekregen bij Lazio, Garry Magnée geleend van Genk, oud Djurgårdens speler Othman El Kabir weggehaald bij Eindhoven en Marcus Thuram zoon van frans internationaal Lilian Thuram opgepikt nadat die geen nieuw contract kreeg bij Sochaux. Voor de rest nog wat regens en wat buitelandse spelers.

Ook dit seizoen weer voor veel geld transfers uit tot nu toe 2.5m. Twee keepers die uit mijn jeugdopleiding komen verkocht voor 600k aan Liverpool en de andere voor 1 miljoen aan Ajax. Ook nog een regen spits verkocht voor 775k en nog 7 anderen allemaal onder 30k per stuk.

Veteraan
Beheerder
Beheerder

22 okt 2018, 22:24

En dat was seizoen nummer drie alweer! Op zich best tevreden. Net niet kunnen aanhaken bij het bovenste groepje maar gezien het gat met de rest kunnen we wel zeggen dat we inmiddels tot de top 5 van Nederland behoren. Ook de beker gewonnen waardoor we geplaatst zijn voor de Europa League. Hopelijk een wat groter budget aankomend seizoen en kan ik gaan bouwen aan een elftal dat kan gaan strijden om de titel.

Afbeelding

Mordurette
Moderator
Moderator

22 okt 2018, 23:10

Het gat tussen de top 3 en plek 4/5 Is best fors, maar ook naar plek 6 een heel behoorlijk verschil. Ben benieuwd of je goede newgens kan vinden die bij Volendam willen voetballen.

Tahroewl
Lid
Lid
Aantal Likes: 2

23 okt 2018, 08:29

Zeer nette resultaten met Volendam. Hoe vliegen jullie zo snel door de seizoenen heen?

Duketown-NL
Beheerder
Beheerder
Status: Met Heel Mijn Hart!
Website: https://www.fmforum.nl
Aantal Likes: 20

23 okt 2018, 13:15

Tahroewl schreef:
23 okt 2018, 08:29
Zeer nette resultaten met Volendam. Hoe vliegen jullie zo snel door de seizoenen heen?
Ik laat veel aan mijn assistent over en ik kijk de hoogst nodige punten in een wedstrijd. Ook denk ik dat het type pc wel een rol speelt.

Mordurette
Moderator
Moderator

23 okt 2018, 13:44

Ik speel ook niet echt snel, maar gebruik wel de instant result knop voor de mindere wedstrijden.

Veteraan
Beheerder
Beheerder

23 okt 2018, 19:46

@Tahroewl Ik ben met sommige savedgames enorm snel, ligt er maar net aan wat ik met die save wil bereiken. FC Volendam is mijn eerste spel in FM19 en eigenlijk ben ik gewoon een beetje vanalles aan het uitproberen. Dit houdt in dat ik een tactiek in elkaar zet en die finetune tot ik redelijk tevreden ben en dan ga ik een week of twee op vakantie om te kijken wat die tactiek doet. Als dat goed gaat raas ik zo door het seizoen heen omdat mijn focus op dit moment niet echt bij de wedstrijden ligt. Het is meer dat ik af en toe een wedstrijd terugkijk dan dat ik de wedstrijd zelf speel. De grote wedstrijden speel ik dan wel weer zelf en die kijk ik dan ook bijna volledig zodat ik dan ook meteen kan zien hoe de ME reageert op bepaalde dingen. Deze save is dus gewoon om het spel me eigen te maken en een beetje te experimenteren. Mijn volgende spellen zullen gedetailleerder zijn en hebben vaak een bepaalde focus. Eigen jeugd, buitenlands talent scouten, tactiek, training, gebruik maken van een technisch directeur, etc. en dan gaat er wel wat meer tijd in zitten.

Kavinos
Lid
Lid
Aantal Likes: 8

27 okt 2018, 09:11

Afbeelding

Duketown-NL
Beheerder
Beheerder
Status: Met Heel Mijn Hart!
Website: https://www.fmforum.nl
Aantal Likes: 20

27 okt 2018, 21:30

Dit jaar komen we uit in de Zweedse Eerste Divisie Noord IPV Zuid. Financieel gezien is een promotie noodzakelijk aangezien we 75K in de min staan terwijl we 50K onder het salaris budget zitten.

Afbeelding

Mordurette
Moderator
Moderator

28 okt 2018, 09:41

Keurig hoor, nu hopen dat je het kan volhouden en kan promoveren.

Plaats reactie